Vampyyri, Pikachu, Tonttu ja merirosvo

Vaikka Naakka & Touhi heräsivät tänä aamuna aikaisin, viikonloppu on ollut tähän mennessä hyvin rauhallinen ja asiat ovat sujuneet hyvässä hengessä. Itse asiassa, tällaista olen kaikki nämä vuodet odottanut

- What`s up, man (rva Touhille)
- Eiii, olen Batman! 

Ensimmäinen repliikki on minun, toinen Touhin. Sanavaihto käytiin ensimmäiseksi aamulla. Touhi kuuntelee nähtävästi myös englantia tarkkaan, vaikka ei todellakaan osaa sitä. Väärin tai ei, rva oli Touhin mielestä joka tapauksessa väärässä.

Aamulla lapset katsoivat pidennetysti telkkaria, koska yritin vähän setviä viikon sotkuja (tiskejä ja pyykkejä). Lähdimme ulos. 

Olen koko syksyn juossut vuodenaikojen perässä, ja olen jäädä koko ajan kakkoseksi. Nyt alkaisi olla lämpimämmät kengät ja asusteet - vaihe. Arvatkaa, olenko inventoinut vaatevarastoa ja aionko edes tehdä sitä lähiaikoina?

Tulos: jäässä oleva Naakka. Touhi ei tunnu palelevan koskaan. Naakka sen sijaan palelee tavan takaa. Sillä ei tietenkään ole mitään tekemistä jäätymisen kanssa, että kekarat menivät ensi töikseen sohimaan jääriitettä nilkkasyvyisestä lätäköstä, ja lopuksi miltei pludasivat siinä. 

Olen siinä mielessä julma kasvattaja, etten antanut Naakan lähteä heti kotiin. Vedimme parisen juoksulenkkiä, ja katsoin, että Touhi saa ulkoilla tarpeeksi. Osaksi syy on toki minun, osaksi Naakan täytyy itse jo itse huolehtia, onko esimerkiksi fleecetakki puettu päälle vai ei.

Sisällä otimme askartelut esille. Neulon itse parhaillaan villasukkia isälleni, mutta en ole vielä kovin pitkällä. Sen sijaan askartelimme Naakan kanssa muutaman onnittelukortin tulevia juhlia varten. Touhi ei innostunut korttiaskartelusta. 

Sittemmin, kun huomasin, ettei korttipaja viihdytä pitkään ketään, lähetin jälkeläiset hakemaan naapurin poikia meille rehaamaan. Näissä tunnelmissa rva pystyy jopa kirjoittamaan blogia ilman suurempaa häiriötä. 

Siispä, täällä on juuri käynnissä neljän lapsen (6,5,3 ja 3 vuotta) iltapäiväbileet naamiaispukuteemalla. Tällaiset terveiset siis Niskasilta tällä kertaa:



Mukavaa lauantai-iltaa!


Kommentit

  1. Mikä hieno todistus on, olen torpey clare ja olen naimisissa, onnellinen avioliittoani, vasta kun aviomieheni alkoi kuunnella juoruja minusta, että en ole uskollinen avioliittolakeihimme, yritin saada hänet ymmärtämään, että he olivat juoruja ja valheita, mutta hän menetti rakkauden, luottamuksen ja luottamuksen meihin. Joten meistä tuli nagging parit, ja sitten täynnä avioeroa, myöhemmin erotimme. Vuosia avioeron jälkeen yritin elää normaalia elämää ilman häntä, mutta en pystynyt, joten aloin etsiä miten saada takaisin entinen aviomieheni, sitten minua piti BaBa ogbogo hieno ja erittäin henkinen mies, joka heitti rakkaus loitsu minulle ja sai EX palaamaan minulle 48 tunnin sisällä. Olen huolestunut, joten pudotan hänen sähköpostin tänne niille, joilla on parisuhteita ja avioliittoa koskevia ongelmia, jotta hän voi auttaa suurissa töissä. Sähköposti: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Tai hänen whatsapp-numeronsa. + 447440557868Ota yhteyttä häneen, katso kuinka suuri ja voimakas hän on. Auttaa myös seuraavissa asioissa ...

    (1) Lopeta avioero.
    (2) Loppumattomuus.
    (3) Onnea Spell.
    (4) Avioliitto.
    (5) Päästä eroon henkisistä ongelmista.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kokeilussa ryhtiliivi

Ärtyneen paksusuolen oireyhtymä - huonompi vaihe

Lastenhuone - tavaranvähennys