Omia ajatuksia, kiinnostuksenkohteita

Kun sää muuttui perin myrskyisäksi ja ulkoilu ei ole aktiviteeteista ihan ykkönen, on hyvä ajatella asioita. Pohjimmiltani tykkään omista ajatuksistani. Uskaltaudun toteamaan, että enemmän silloin, kun ahdistuneisuus ei ole ajatuksistani ykkönen.

Minulla on hassuja tapoja - kenelläpä ei olisi. Tykkään edelleen pelata päivittäin farmipeliä Facebookin kautta. Oikea puutarhaharrastus on tauolla aina muulloin kuin kesäisin. Lisäksi "satojen" kasvattaminen ja asioiden klikkailu näyttää tuovan järjestystä elämääni.

Uskallanpa vielä mainita, että en siis lue juurikaan uutisia edes työaamuina, koska farmi pitää hoitaa :D 

Musiikki - en niinkään fanita musiikkityylejä tai artisteja (no, Pink on poikkeus. Toivottavasti on selvää, etten ollut se, kuka heitti tuhkauurnan sisällön hänen päälleen :D :D ) 

Musiikkimakuni on täysin riippuvainen kappaleesta. Jos pidän siitä, se saa olla rockia, rap-musiikkia, technoa, kansanmusiikkia, klasssista musiikkia tai mitä tahansa... En yleensä kahlaa artistien tuotantoa läpikotaisin. Eniten tykkäämiäni kappaleita on ehkä Queenilla, Hectorilla, Alan Walkerilla, Sibeliuksella. Löytyyhän näitäkin.

Kuuntelen musiikkia yleensä lenkillä tai työmatkalla. Olen alkanut löytää uudelleen kiinnostuksen radioon. Radio Rock, Radio Classic ja Suomipop tuntuvat kiinnostavimmilta. 

Minua kiehtoo kaikki luonnonmukainen. Täysin omavaraiseen, luonnonmukaiseen kommuuniin muuttaminen ei ehkä onnistu, mutta harrastan pieniä tekoja. Minulla alkaa olla kuivattuja mintunlehtiä tarpeeksi talven minttuteehetkiä ajatellen.

Olen edelleen osakestoilija - terveyssiteiden suhteen. Minulla on edelleen samat kestot kuin 10 vuotta sitten. Ne ovat pysyneet varsin hyväkuntoisina. En ehkä muuta maailmaa, mutta muovia tulee käytettyä vähemmän. 

Tänä kesänä olen automatkoilla seuraillut metsiä. Olen havainnut, että monessa paikassa on hakkuiden jälkeen istutettu huomattavan paljon kuusta. Tosin mäntyä saattaa olla, kun ajelee vähän eteenpäin. Voi, kun metsiä ei hakattaisi määräänsä enempää tai tarkemmin sanottuna nopeammin.





Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kokeilussa ryhtiliivi

Lasten kaverit kylässä - ruokailu

Ärtyneen paksusuolen oireyhtymä - huonompi vaihe