Kävelyä ja Käärijä

Kävimme Naakan kanssa lenkillä. Pelasimme toki samalla Pokemonia. Naakka muistuttaa siinä minua, että liikunnassa joukkuepelit eivät ole ehkä se ykkösjuttu. Juttelimmekin Naakan kanssa siitä ja pohdimme, josko juoksulenkit (käytännössä hölkkä, siis minulle ;) ) olisi se juttu.

Siinä tuli vain yksi mutta...jaksoin hölkätä hyvin osan lenkistä, kunnes alkukesästä venäytetty pohje sanoi taas sopimuksensa irti. Todella ärsyttävää! Täytyy nyt vahvistaas sitä ja käydä lääkärillä / fyssarilla, jos se ei siitä helpotu.

Naakka ei ehkä ole lapsista nopein ja ketterin, mutta hänellä on tahdonlujuutta. Toivon, että hän löytää oman tapansa liikkua. Olen itse tykännyt myös yksilöjutuista. Pilateksen aloittaminen ryhmäliikunnassa oli minulle aikanaan oikeasti iso juttu.

Minusta oli älyttömän mukavaa viikko sitten löytää itseni Käärijän keikalta. Olin lukiossa tapaamieni ystävieni kanssa vuositapaamisessa, ja päädyimme tällä kertaa risteilylle. Käärijä tuli vähän bonuksena, koska emme ensin tajunneet, että hän oli esiintyjänä.

Valvominen klo 23 asti, jolloin keikka alkoi, oli kyllä minulta jo suoritus sinänsä. Se menikin aikalailla hihitellessä. Se on muuten älyttömän voimaannuttavaa. Jostakin ne samat samat hullut jutut ja keveä tunnelma aina löytyvät.

Käärijä veti hienosti. Minulla ei kyllä ole valtaisaa keikkakokemusta, mutta hän todella puhuu välispiikeissään tärkeistä asioista kuten siitä, kuinka hyviä ja hienoja me olemme juuri tällaisina kuin olemme. Ainakin minun on hyvä kuulla se säännöllisesti.

Vaikka säät ovat lämpimät, olen huojentunut, kun puutarha ei enää juurikaan vaadi hoitoa tänä vuonna. Jonkinlainen syyssiistiminen pitää tehdä ja hivenen aitaa on vielä rakentamatta. Kirjoitan vielä lähiaikoina jonkin verran viime aikojen sadosta.

Kotosalla onkin sitten muutamia projekteja. Töissä on ollut aika tiukkaa kesän jälkeen. Nyt tosin sain varmistuksen, että muutamien viikkojen päästä vähän helpottaa. Kiire näkyy muun muassa siinä, että kotityöt kasaantuvat.

Olen koittanut mahdollisuuksien mukaan tehdä niitäkin rauhallisesti ja keskittyen. Tosin välillä menee kiukuksi sekin. Toisaalta on mukavaa, kun kotihommissa näkee heti työnsä jäljen. Katsotaan, mihin tänä viikonloppuna kerkeän.

PS. Iltasella lenkkeily oli jo ihan mukavaa, päivällä on näillä säillä lähinnä tukalaa.

PPS. Laivalla on kyllä hauskaa. Tallinnassa olisi mukavaa käydä pitkästä aikaa maissa, mutta tällä kertaa skippasimme, kun olisi pitänyt lähteä niin aikaisin ja keikka loppui myöhään.

PPPS. Toki kotihommat siirtyvät tuonnemmaksi, jos yhtäkkiä löytyy jotakin jännittävää viikonlopputekemistä ;) 



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kokeilussa ryhtiliivi

Lasten kaverit kylässä - ruokailu

Lasten merkkivaatebuumi - tulipahan koettua