Loppuvuotta!

Välipäivinä meillä on ollut hulinaa. Onneksi kaikki ovat kuitenkin terveitä! 27.12.: Heräsin 10.30 nukuttuani 14 tunnin yöunet - olin vissiin tosi väsynyt! Päivällä lähinnä purettiin kaikenlaisia nyssäköitä ja viihdytettiin lapsia.

Naakan kanssa käytiin kyseisenä päivänä ruokavääntö - sen tuloksena Naakka söi puoli lautasellista keittoa ( :D ) Touhi pääsi iskän matkassa akvaarioliikkeeseen ja Naakka minun mukanani kaverille (minä olen kaverin äidin kaveri).

Siellä lähinnä istuin ja join kahvia. Vierailun loppupuolella soitimme vähän duettoa (minä pianoa, kappale oli täysin tuntematon ja ystäväni poikkihuilua). Naakkaakin opetin soittamaan, kappaleena oli "Tuiki tuiki tähtönen". Jos vähän enemmän vielä harjoittelisi, Naakka osaisi homman itsenäisesti.

28.12. Heräsin vaivoin puoli kymmeneltä...puhelimessa oli jo viesti eräältä ystävältäni, johon muuten tutustuin Naakan perhevalmennuksessa. Hän pyysi meitä tyttöjä leikkipuistoon. Kykenimme siirtymään puistoon klo 10.45, ja se oli hyvä päätös.

Yhdeltä menin sitten hierojalle. Hän totesi, että seisoma-asentoni on liian kantapääpainotteinen, ja ohjasi parempaan asentoon. Hieronnassa keskityttiin yläselkään, ja minä meinasin nukahtaa penkkiin.

Puoli kolmelta meille tulivatkin kolmas ystäväni ja hänen 6-vuotias poikansa. Reuhaaminen alkoi välittömästi, ja sitä kyllä kesti. Leikkinä oli kummitusjahti, mikä ei kyllä kuulemma ollut mikään leikki, vaan totisinta totta.

Ajanviete sisälsi myös ulkoilun, eli myös rva alkoi olla ihan fyysisesti väsynyt...onneksi nukkumaan päästiin ihan ajallaan.

29.12, eli tänään: Yritin aamulla siivota meidän eteisen vaatekoreja, eikä siitä tullut kuin kiukku, koska Touhi oli mukana auttamassa (hän veti tavaroita koreista ja laatikoista lattialle, ja kuljetti ympäri huonetta.

Puolen päivän aikaan olin oikein helpottunut, koska minulla oli kampaaja! Kävin laitattamassa pitkästä aikaa raidat, ja nyt täytyy totutella uuteen ulkonäköön. Olen tosi tyytyväinen, eli en siis aio totutella.

Parin tunnin päästä lähden iltakylään, jossa tapaan kaksi ystävääni =) Näitä reissuja pyrin aina harjoittamaan säännöllisin väliajoin, sillä kaikki muu on lähinnä kotona oloa lastenhoidon merkeissä.
Odotan nyt jo kovasti iltaa.

Tulevia päiviä:  Haluaisin edes kerran keretä tehdä jonkin vähän pidemmän Youtube-videojumpan. Lisäksi olen kuulemma menossa kuntosalille, ja viemään Naakan sisäleikkipuistoon... Ei siinä sitten sen erikoisempaa.







Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kokeilussa ryhtiliivi

Lasten kaverit kylässä - ruokailu

Ärtyneen paksusuolen oireyhtymä - huonompi vaihe