Palautuminen keskenmenon jälkeen ja hyvinvointi

Palautuminen keskenmenon jälkeen ja hyvinvointi muutenkin - siinäpä mukavan laaja aihe. Ihan fyysisesti kehoni näyttää palautuneen keskenmenosta hyvin. Kontrolliraskaustesti neljän viikon jälkeen oli negatiivinen ja menkatkin ilmaantuivat pari päivää sen jälkeen.

Niissäkään ei ollut mitään ihmeellistä - ei verenhukkaa eikä tavallista suurempia kipuja. Tuntuu, kuin olisin palannut nollatilanteesta nollatilanteeseen.

Fyysisessä kunnossa on vielä korjaamista. Jo ihan lenkkeily väsyttää edelleen, ja sitä pitäisikin tehdä joka päivä. Lihaskuntoharjoitteetkin tuntuvat edelleen raskailta, mutta toisaalta en ole kuntoillut joka päivä, kuten tein aiemmin syksyllä.

Henkisestikin alan olla suhteellisen hyvässä kunnossa. Huonoina hetkinä tosin tiedostan, että raskaus alkaisi olla nyt jo lähellä puoliväliä, mikäli se olisi edennyt normaalisti. Tuntuu kurjalta, että panostuksellani vaikeaan alkuraskauteen ei tällä kertaa ollut mitään merkitystä.

Toisaalta, olen suurimmaksi osaksi ihan fine. Joulua on ollut mukava juhlia. Kamppailen tuttuun tapaan jumittuvan yläniskan kanssa ja tunnen muutenkin olevani oma itseni.

Olen aivan erityisesti kiinnittänyt huomiota vitamiineihin, ja syön niitä sekä purkista, että vielä jonkun hedelmän/vihanneksen (siis ylimääräisen) melkein joka aterian yhteydessä. On mukava tunne, kun tekee jotakin konkreettista hyvinvointinsa eteen.

Yritän myös hoitaa muita asioita itsessäni, kuten ihoani. Minulla on kaiken kaikkiaan varsin hyväkuntoinen iho, mutta sehän voi johtua osaksi siitäkin, että rutiinit ovat olleet hyvät koko aikuisikäni.

En ole koskaan pitänyt meikkaamisesta tai hiustenlaitosta. Itse asiassa, sopisin vallan hyvin sekä henkiseen yhteisöön, jossa ei saa käyttää meikkiä että yhteisöön, jossa naisen tulee olla hunnutettu ;)

Meikkiä, lähinnä puuteria ja huulipunaa, laitan todella harvoin, lähinnä jos olen menossa johonkin juhliin. En tykkää meikin, varsinkaan silmämeikin tunnusta ihollani. Toisaalta en sitten myöskään näytä kuvissa niin edustavalta, kuin taidokkaan silmämeikin hallitsevat näyttävät.

Tukkani pituus ja malli on vaihdellut laidasta laitaan. Tukkani on paksu, ja se kasvaa nopeasti. Pari viime vuotta minulla on ollut lyhyt tukka. Nyt olen kasvattanut sen taas polkkamalliin (malli pitäisi kyllä luoda uudelleen kampaajalla).

Nuorempana minulla oli aina piilolinssit, mutta viime vuodet olen käyttänyt lähinnä silmälaseja. Nyt olen vaihteeksi hankkinut myös piilolinssejä, ja yritän muistaa käyttää niitä välillä.

Koruja olen alkanut taas pikkuhiljaa käyttää, sillä Touhi on viimein kasvanut ohi vaiheesta, jolloin kaikkea rva:han ripustettua oli kiva repiä ja yrittää laittaa suuhun. Yleisin koruni on varmaankin kaulakoru ja seuraavaksi yleisin korvakorut.

Hyvinvointihaasteita seuraavalle vuodelle:

- jatkan sinnikkäästi liikkumista
- ruokavalioni kasvispainotteisuuden lisääminen
- perehdyn kiinnostuksenkohteisiini ja kiinnostun uusista asioista
- täytän asuntoani minua kiehtovilla asioilla ja hankkiudun eroon siitä, mikä ei kiehdo
- ulkoilen niin paljon kuin mahdollista



Kommentit

  1. Mikä hieno todistus on, olen torpey clare ja olen naimisissa, onnellinen avioliittoani, vasta kun aviomieheni alkoi kuunnella juoruja minusta, että en ole uskollinen avioliittolakeihimme, yritin saada hänet ymmärtämään, että he olivat juoruja ja valheita, mutta hän menetti rakkauden, luottamuksen ja luottamuksen meihin. Joten meistä tuli nagging parit, ja sitten täynnä avioeroa, myöhemmin erotimme. Vuosia avioeron jälkeen yritin elää normaalia elämää ilman häntä, mutta en pystynyt, joten aloin etsiä miten saada takaisin entinen aviomieheni, sitten minua piti BaBa ogbogo hieno ja erittäin henkinen mies, joka heitti rakkaus loitsu minulle ja sai EX palaamaan minulle 48 tunnin sisällä. Olen huolestunut, joten pudotan hänen sähköpostin tänne niille, joilla on parisuhteita ja avioliittoa koskevia ongelmia, jotta hän voi auttaa suurissa töissä. Sähköposti: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Tai hänen whatsapp-numeronsa. + 447440557868Ota yhteyttä häneen, katso kuinka suuri ja voimakas hän on. Auttaa myös seuraavissa asioissa ...

    (1) Lopeta avioero.
    (2) Loppumattomuus.
    (3) Onnea Spell.
    (4) Avioliitto.
    (5) Päästä eroon henkisistä ongelmista.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kokeilussa ryhtiliivi

Lasten kaverit kylässä - ruokailu

Ärtyneen paksusuolen oireyhtymä - huonompi vaihe