Rintalihasten liitoskohta ja tärkeät askareet


                                              Pääsiäistä odotellessa - tunnelmia perhostalosta.


Olin eilen aamulla fysioterapiassa. Sielläpä makasin matolla ja opettelin venyttämään rintalihaksia. Onneksi löytyi edes yksi liike, jonka voin tehdä niin, ettei olkapääkipu ylly aivan sietämättömäksi. Terapiakerran jälkeen minulle jäi tunne, että fyssari uskoo minua ja haluaa löytää keinoja, joilla oloni muuttuisi paremmaksi.

Kohta lähden viemään valituskirjelmää Kelaan. On niitä papereita veivattukin eestaas viikkokaupalla. Johan saisivat uskoa, etten minä vaadi kuin niitä oikeuksia, jotka minulle kuuluvat. On parasta viedä paperit pikimmiten, sillä asian ajattelukin nostaa pienen kiukun pintaan.

Sitten on vuorossa jotakin vielä tärkeämpää: rai rai rai...rairuohon istutus! On ollut mielessä jo ainakin viikon, mutta vaikeaahan se on aina siirtyä ajatuksista tekoihin. Marsuille pääsiäinen merkitsee muuten ekaa kertaa vuodesta, jolloin on mahdollista saada ruohomaistiaisia. Se on oikea juhlan paikka!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kokeilussa ryhtiliivi

Lasten kaverit kylässä - ruokailu

Ärtyneen paksusuolen oireyhtymä - huonompi vaihe