Uusi puhelin ja muutama muu hankinta

Hankin uuden puhelimen. niin on käynyt noin viiden vuoden välein. Pidän elektronisten välineiden vaihtamista stressaavana, koska en ole kovin hyvä elektroniikan kanssa. Siksipä katsoin samanmerkkisen, ei halvimman eikä kalleimman, vaan siltä väliltä.

Olen ollut tyytyväinen. Pieniä ongelmia on vielä, ja esimerkiksi kuvat eivät vielä siirry puhelimeltani pilvipalveluun. Siksi myös blogipostaukseni ovat luultavasti vähän aikaa kuvattomia. Suurin osa ongelmista on onneksi jo ratkaistu.

Nyt kun osaan jo käyttää puhelinta, olen tyytyväinen ja vähän ylpeäkin ;) On hauskaa, kun on taas pari vuotta puhelin, josta ei esimerkiksi tarvitse poistaa sovelluksia, jos johonkin sovellukseen tulee päivitys, joka pitää tehdä.

Toivon mukaan muutosta ei tarvitse tehdä seuraavaan viiteen vuoteen.

Pitkän sairastamisen jälkeinen väsymys alkaa ajoittain helpottaa. Nyt tuntuu, etten ole koko ajan väsynyt kuten esimerkiksi viikko sitten. Vieläkin tarve levolle on isompi kuin tavallisesti, mutta ehkä olen menossa parempaan päin.

Lapset vannottivat, että uuteen puhelimeeni täytyy hankkia Brawl Stars -peli. No, tottelin tällä kertaa :D En kyllä ole ihan varma, olenko täysin sisällä kyseisessä pelissä. Lapset kuitenkin tykkäävät ohjeistaa, mitä siinä tehdään.

Lainasin kirjastosta uuden kirjan Maja Lunden Ilmastokvartettia. Tämänkertainen kirja kertoo eläimistä. Minusta Ilmastokvartetin kirjat ovat mielenkiintoisia ja olen tämänkertaisessa kirjassa melkein puolivälissä. 

Maanantaina alkavat taas työt ja koulu, jolloin kaikenlainen muu tekeminen jää taas vähemmälle.

Minusta on oikeastaan ihan mukavaa palata arkeen. Sairastaessa & hiihtolomalla (osaksi limittäin) on vierähtänyt pari viikkoa. Minulla tulee olemaan muutaman asian takia töissä kiire, mutta ehkäpä saan hoidettua kiireisetkin asiat ajoissa.

Olen viime aikoina hieman uusinut vaatevarastoani, osaksi olen hankkinut second handia. En ole kovin uudistushaluinen, mutta välillä on mukavaa saada jotakin uutta. Muutama vaate alkaa myös tulla käyttöikänsä päähän, joten vaatekaapin sisältö ei radikaalisti lisäänny.

Tarvitsisin kevätkengät. Olen tutkaillut maihareita, ja löytänyt kaupan, josta aion ne hankkia. Minulla ei itse asiassa ole ollut pariin vuoteen kevätkenkiä, vaan olen siirtynyt suoraan talvikengistä lenkkareihin. En varmaan kuitenkaan tee tätä hankintaa tämän loman aikana. Hieman myöhemmin sitten.

PS. Puhelimen hankinta on onneksi nyt tehty. Toki tsekkailin kalliitakin puhelimia, mutta keskihintainen on minulle oikein hyvä.

PPS. Olen lukenut kirjoja kiitettävän paljon nyt alkuvuodesta. Olen lisännyt myös esimerkiksi Hesarin artikkelien lukemista. 

PPPS. Lomat tuppaavat menevän ainakin osaksi tekemättömien asioiden tekemiseen. Tosin pyykkimarathon oksennustautien jälkeen vei aikaa muilta juoksevilta asioilta. Onneksi kaikki on nyt pyykätty.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kokeilussa ryhtiliivi

Lasten kaverit kylässä - ruokailu

Ärtyneen paksusuolen oireyhtymä - huonompi vaihe